
Kampanie Google Ads
Kampanie Google Ads (Adwords) to niezbędna część marketingu Twojego produktu czy usługi. Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową na świecie – to właśnie w tym miejscu wiele osób rozpoczyna poszukiwanie danego produktu, usługi czy też rozwiązania problemu. Z tego względu reklamy w Google Ads mogą znacząco zwiększyć obroty w Twojej firmie. Stworzone umiejętnie zwiększą liczbę wejść na Twoją stronę kilku- lub nawet kilkunastokrotnie.
KAMPANIE GOOGLE ADS
Jakie kampanie Google Ads (Adwords) tworzymy?
Kampanie Google Ads za granicą
Tworzymy kampanie Google Ads dla firm z zagranicy oraz dla tych, które chcą wkroczyć na globalny rynek. Współpracujemy z biurami tłumaczeń, aby zapewnić najwyższą jakość naszych usług.
Kampanie Google Ads w Polsce
Chcemy wspierać polskie firmy i pomóc im zaistnieć na pierwszej stronie wyszukiwania. W Polsce ok. 97% osób korzysta z wyszukiwarki Google i stron partnerskich, co stanowi dla nas duży potencjał reklamowy.
Dlaczego warto uruchomić kampanię Google Ads (Adwords)?
Jakie kanały są najskuteczniejsze w promocji strony internetowej? Niezawodnym sposobem są reklamy Google Ads (Adwords). Google to najczęściej odwiedzana strona internetowa w świecie – w reklamy, które wyświetlają się w wyszukiwarce klika 63% osób. To tylko jedna z wielu zalet korzystania z tego kanału… Co jeszcze?
Dzięki szczegółowym opcjom targetowania jesteś w stanie precyzyjnie dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Możemy targetować m.in. po lokalizacji, zainteresowaniach, używanym urządzeniu czy przeglądanych stronach.
Google Ads umożliwia nam precyzyjne mierzenie rezultatów kampanii. Widzimy, skąd przeszedł użytkownik, jaka była jego droga na stronie. Możemy na bieżąco optymalizować kampanię, aby uzyskać jak najlepsze wyniki.
Reklamy w Google Ads w porównaniu do pozycjonowania, gwarantują niemal natychmiastowy efekt. Niemal od startu kampanii możesz cieszyć się pierwszymi reakcjami i przejściami na stronę.
80%
o tyle wzrasta rozpoznawalność marki w wyniku reklam Google Ads
40%
o tyle wzrastają konwersje w wyniku prawidłowej kampanii Google Ads
90%
konsumentów twierdzi, że reklamy wpływają na ich decyzje zakupowe
100%!
zadowolonych z naszych usług klientów
Specjaliści Google Ads (Adwords)
Nasz zespół zasilają osoby z dużym doświadczeniem w marketingu oraz prowadzeniem wszelkich typów kampanii Google Ads (Adwords). Wiemy, jak stworzyć reklamę, która trafi do odpowiedniej grupy odbiorców i jak wygrać aukcję reklam bez przeznaczania na ten cel olbrzymich kwot pieniężnych.
Reklamy w Google Ads (Adwords)
W Google Ads (Adwords) wyróżniamy takie rodzaje kampanii jak: kampania search (w wyszukiwarce), produktowa (sprzedażowa z głównym celem zwiększenia konwersji), displayowa (graficzna reklama w wyszukiwarce), wideo (w serwisie YouTube z użyciem filmików promocyjnych), remarketingowa (skierowana do osób, które zetknęły się wcześniej z Twoją reklamą). Dla każdej firmy dobieramy odpowiednie rodzaje kampanii, tak aby dotrzeć tam, gdzie są Twoi klienci i aby skutecznie zwiększyć świadomość oraz zasięg Twojej marki.

Kampania Search
Twoja reklama wyświetli się w wynikach wyszukiwania, kiedy użytkownik wyszuka hasło związane z Twoją branżą czy usługą. To reklama tekstowa, która sprowadza na stronę dużo ruchu o wysokiej jakości.
Kampania produktowa
Najlepsza forma reklamy dla sklepów internetowych. To graficzne reklamy, które wyświetlają się z ceną, nazwą oraz odnośnikiem do strony. Ma duży potencjał sprzedażowy.
Kampania typu display
To reklama graficzna, gdzie nośnikami są bannery reklamowe, które pojawiają się w różnych miejscach w wyszukiwarce. Dobrze sprawdza się w budowaniu świadomości marki.
Kampania wideo
Kampanie wideo umożliwiają wyświetlanie reklamy wideo w serwisie YouTube oraz sieci partnerskiej Google. Są zalecane dla wszystkich reklamodawców i budują świadomość marki.
Kampania remarketingowa
Ten rodzaj kampanii trafia do osób, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową, ale nie dokonały jeszcze konwersji. Działa w oparciu o pliki cookies.
Kampania aplikacji
Reklama Twojej aplikacji będzie wyświetlała się w wielu różnych usługach Google. To typ reklamy, gdzie Google korzysta ze strony z informacjami o aplikacji w danym sklepie, aby utworzyć wiele formatów reklam.

Koszty kampanii Google Ads (Adwords)
Istnieje kilka modeli rozliczeń kampanii Google Ads (Adwords). Wyróżniamy między innymi CPC (cost per click), czyli koszt za każdorazowe kliknięcie w reklamę, CPM (cost per mile), czyli koszt za tysiąc kliknięć, który jest systemem rozliczeniowym wybieranym zazwyczaj w kampanii skierowanej na wzrost świadomości marki lub ROAS (return on ad spend) - inteligentny, gdzie algorytm Google Ads sam dopasowuje maksymalną stawkę za kliknięcie, aby uzyskać ustalony ROAS.
Google Ads (Adwords) czy pozycjonowanie?
Co przynosi lepszy efekt w poprawianiu widoczności witryny w wyszukiwarce? Zarówno Google Ads, jak i pozycjonowanie zwiększają liczbę przejść na stronę - ich działanie jest komplementarne, lecz różne. Efekty dobrze ustawionej kampanii Google Ads widzimy natychmiast, natomiast na wyniki pozycjonowań często musimy poczekać przynajmniej kilka miesięcy. Działania skupione na pozycjonowaniu są jednak znacznie tańsze oraz długoterminowe.
Najlepszym rozwiązaniem jest łączenie technik SEO oraz Google Ads. Po wysokim wypozycjonowaniu strony, Google Ads może służyć nam do badania nowych słów kluczowych czy przekierowywania ruchu na te podstrony, gdzie go jeszcze nie mają. Dzięki Google Ads pojawisz się także w serwisach partnerskich Google, podczas gdy pozycjonowanie działa wyłącznie na wyszukiwarkę. Z tego powodu warto uwzględnić zarówno SEO, jak i reklamy w planach marketingowych firmy.
Mierzalność efektów Google Ads (Adwords)
Google Ads zapewnia Ci dostęp do szczegółowych danych odnośnie wyników reklamy. Wysoka mierzalność efektów to wielka zaleta tego typu reklam. W panelu Google Ads widzimy, ile osób wyświetliło czy podjęło interakcję z reklamą, a także uzyskujemy dostęp do szczegółowych danych demograficznych odbiorców. Po integracji z Google Analytics uzyskujemy także dostęp do pełnej ścieżki użytkownika na stronie. To wszystko umożliwia nam precyzyjne określenie efektów kampanii, a także sygnalizuje potencjalne szanse czy błędy związane ze stroną internetową. Dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiednio optymalizować reklamy i dostosowywać je do potrzeb rynku.

Narzędzia wspomagające Google Ads
Google Analytics
Umożliwia uzyskiwanie raportów w czasie rzeczywistym czy pozyskanie jeszcze bardziej kompleksowych informacji o odbiorcach i ich zachowaniach na stronie.
Google Tag Manager
Umożliwia dodanie na stronę internetową specjalnych tagów, bez zmieniania kodu witryny, które wpływają na efektywniejszą analizę danych.
Ahrefs
Niezbędne narzędzie w pozycjonowaniu, które umożliwia dokładne sprawdzenie widoczności witryny w Google, a także analizę słów kluczowych, porównanie domen czy analizę treści strony.
Powiedz nam o swoim projekcie
Pomożemy Ci zwiększyć sprzedaż