Google Ads (Adwords)

Imagine this: zbliża się Black Friday, a Ty nie zaplanowałeś żadnej promocji w swoim sklepie internetowym. Przecenione produkty czekają na klientów, ale Twoje social media świecą pustkami, przez co posty informujące o rabatach przechodzą bez echa. Widzisz, że Twoja konkurencja prężnie działa i prześciga się w rabatach…
I co dalej? Odpowiedź jest prosta: kampania Google Ads (AdWords)! To Twoja tajna broń do natychmiastowego wzrostu w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu tego narzędzia możesz niemal natychmiastowo dotrzeć do swoich klientów – w odpowiednim miejscu i czasie. Właśnie wtedy, gdy są gotowi na zakupy.

google ads
BĄDŹ TOP OF THE TOP

Czym jest kampania Google Ads (AdWords)?

Google Ads (dawniej Google AdWords) to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google Ads (Google Display Network) oraz na YouTube.

Reklama Google Ads działa na zasadzie licytacji. Reklamodawcy określają, ile są gotowi zapłacić za wyświetlenie swojej reklamy, a następnie Google decyduje, która reklama zostanie wyświetlona użytkownikowi. Na pozycję reklamy w wynikach wyszukiwania wpływają dwa czynniki:

  • stawka, jaką reklamodawca zaoferował za wyświetlenie reklamy,
  • wynik jakości reklamy, który jest obliczany na podstawie takich czynników, jak trafność reklamy, jej kreatywność i doświadczenie użytkownika z witryną reklamodawcy.
Google Ads (Adwords)
Google Ads (Adwords)

Google AdWords to skuteczny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami – a tych w Google z pewnością nie brakuje, jako że to najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka internetowa. Korzysta z niej ponad 4,6 miliarda użytkowników na całym świecie. W Polsce Google ma 90,89% udziału w rynku, co oznacza, że ponad 9 na 10 Polaków korzysta z właśnie tej wyszukiwarki. Szansa, że Twoi klienci są właśnie w Google, jest ogromna!

JEDNO NARZĘDZIE, NIESKOŃCZONE MOŻLIWOŚCI

Dlaczego warto postawić na kampanie w Google?

Google Ads to znacznie więcej niż tylko kolejna platforma reklamowa. To Twoja szansa na przyciągnięcie klientów dokładnie wtedy, gdy są gotowi podjąć decyzję zakupową.

Google Ads (Adwords)

Natychmiastowa widoczność

Możesz pojawić się na samym szczycie wyników wyszukiwania niemal natychmiast po uruchomieniu kampanii, zyskując szybką widoczność wśród potencjalnych klientów

Precyzyjne targetowanie

Kampanie pozwalają na dokładne określenie, kto zobaczy Twoje reklamy. Możesz targetować grupy wiekowe, lokalizacje, zainteresowania i wiele innych kryteriów, co zwiększa skuteczność działań.

Kontrola budżetu

Nie ma minimalnych wydatków w Google Ads, co oznacza, że możesz dostosować budżet do swoich możliwości finansowych. Masz pełną kontrolę nad wszystkimi wydatkami.

Mierzenie efektywności

Google AdWords dostarcza zaawansowane narzędzia analityczne, które pozwalają na monitorowanie wyników kampanii i optymalizację. Możesz mierzyć liczbę kliknięć, konwersji, koszty i wiele innych wskaźników.

Skalowalność

Kampanie w Google Ads są skalowalne. Możesz zwiększać wydatki, gdy potrzebujesz większej widoczności, lub zmniejszać, gdy cel został osiągnięty. To pozwala na dynamiczne rozporządzanie kampanią.

Wysoka konwersja

Dzięki precyzyjnemu targetowaniu reklama Google Ads dociera do osób, które są już zainteresowane Twoimi produktami lub usługami, co zwiększa szanse na konwersję. Nie narzucasz się klientowi z ofertą – on sam po nią sięga.

Elastyczność

Możesz dostosować rodzaj reklam do swoich celów – od tekstowych ogłoszeń po graficzne reklamy display czy reklamy wideo. Możliwości są w zasadzie nieograniczone, jeśli wiesz, co chcesz osiągnąć i przekazać odbiorcom.

TWOJE CELE TO NASZ PRIORYTET

Dlaczego Asano?

Rozważasz kampanię Google AdWords? Dobrze trafiłeś! Właśnie znalazłeś partnera, dla którego Twoje cele to priorytet. Dostarczymy Ci nie tylko wyniki, ale też pomożemy przeanalizować raport i postawić kolejny krok.

Ekspercka wiedza

Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów ds. SEM, którzy doskonale rozumieją kampanie Google Ads i kierujące nimi mechanizmy. To oznacza, że Twoja kampania jest w rękach ekspertów – gotowych osiągnąć najlepsze wyniki.

Transparentność

Uwielbiamy pracować z klientami w duchu pełnej przejrzystości. Oferujemy szczegółowe raporty i analizy, abyś mógł monitorować postępy kampanii i rozumieć mechanizmy jej działania.

Elastyczność

Twoje cele i potrzeby mogą się zmieniać. Jesteśmy elastyczni, dynamiczni i zawsze gotowi dostosować strategię w miarę potrzeb, aby zapewnić Ci maksymalne korzyści.

Dedykowany opiekun

Współpracując z nami, będziesz pod stałą opieką dedykowanego specjalisty, który jest zawsze dostępny, aby odpowiedzieć na Twoje pytania, rozwiać ewentualne wątpliwości i służyć pomocą.

Pełen zakres usług

Nie skupiamy się tylko na kampaniach Google Ads. Oferujemy pełną gamę usług SEO/SEM, co oznacza, że możesz nam zaufać na każdym etapie swojej marketingowej działalności w sieci.

Jakie są dostępne formaty kampanii?

Google nie próżnuje w zakresie formatów reklamowych. Niezależnie od tego, jakie masz cele reklamowe i do jakiej grupy chcesz trafić, z pewnością znajdziesz odpowiedni format kampanii. Wszystko zależy od Twojego celu i naszej kreatywności!

  • Kampanie w sieci wyszukiwania – to reklamy tekstowe wyświetlane na stronie wyników wyszukiwania Google, gdy użytkownicy wpisują określone słowa kluczowe. To idealny format, jeśli chcesz dotrzeć do osób, które aktywnie szukają produktów lub usług.
  • Kampanie w sieci reklamowej – reklamy display pozwalają na wyświetlanie graficznych ogłoszeń na tysiącach witryn internetowych i aplikacji w sieci reklamowej Google. Reklamy graficzne są doskonałym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki i budowanie wizerunku.
Google Ads (Adwords)
Google Ads (Adwords)
  • Kampanie w sieci YouTube – jeśli reklamy wideo są kluczowym elementem Twojej strategii marketingowej, postaw na kampanie na YouTube, które pozwalają na docieranie i angażowanie publiczności.
  • Kampanie w sieci reklamowej na Gmailu – reklamy w Gmailu pojawiają się w skrzynkach odbiorczych użytkowników. To doskonały sposób na dotarcie do klientów za pośrednictwem e-mail marketingu.
  • Kampanie w sieci reklamowej na Google Shopping – jeśli prowadzisz sklep internetowy, kampanie Google Shopping pozwalają na wyświetlanie produktów w wynikach wyszukiwania Google, co może zwiększyć konwersje.
  • Kampanie w sieci reklamowej na Google Maps – jeśli Twoja firma ma lokalizację stacjonarną, kampanie na Google Maps pozwalają na wyświetlanie reklam użytkownikom w okolicy Twojego biznesu.

To tylko kilka z dostępnych formatów kampanii Google Ads. Wybór formatu zależy od Twoich celów i rodzaju treści, jaką chcesz promować. Nie martw się, jeśli nie wiesz, który format wybrać – my jesteśmy od tego, żeby Cię pokierować!

Google Ads (Adwords)

Ile kosztują reklamy w Google?

Ceny za kampanie Google Ads są uzależnione od wielu czynników i mogą być bardzo zróżnicowane. Istnieje wiele zmiennych, które wpływają na koszty reklamy, takich jak:

  • branża,
  • konkurencja w danej dziedzinie,
  • wybrane słowa kluczowe,
  • jakość reklam,
  • budżet, który jesteś gotów przeznaczyć na reklamę.

W Google Ads nie ma stałych cen, ponieważ platforma działa to na zasadzie aukcji, gdzie reklamodawcy licytują się o pozycje reklam w wynikach wyszukiwania lub na innych platformach reklamowych.

Warto jednak zaznaczyć, że Google Ads oferuje pełną kontrolę nad budżetem reklamowym. Możesz określić dzienny lub miesięczny limit wydatków, co pozwala na kontrolowanie kosztów reklamowych. Istnieje również opcja płatności za kliknięcie (CPC), płatności za wyświetlenie (CPM) lub płatności za konwersję (CPA), co pozwala dostosować sposób rozliczenia do celów i strategii reklamowej.

Google Ads (Adwords)
Zrób pierwszy krok

Jesteś gotów odkryć
pełny potencjał Twojej firmy?