pozycjonowanie

Pozycjonowanie Stron Internetowych

Pozycjonowanie Stron Internetowych to podstawa sukcesu każdej kampanii marketingowej, sam fakt posiadania strony internetowej, jej istnienia nie sprawia jeszcze, że firma jest widoczna w internecie. O widoczność strony można zadbać na dwa sposoby - poprzez płatne reklamy oraz pozycjonowanie stron internetowych. Pozycjonowanie stron internetowych polega na tworzeniu wartościowych i unikatowych treści oraz linkowaniu do strony internetowej, aby wpłynąć na jej pozycję w wyszukiwarce Google. Celem pozycjonowania jest to, by strona internetowa pojawiła się na pierwszej stronie wyników Google, ponieważ większość osób właśnie na niej kończy swoje poszukiwania.

Pozycjonowanie Stron Internetowych to nasza specjalność — tworzymy unikalny kontent, gwarantujemy skuteczne linkowanie do strony oraz optymalizację SEO. Dzięki nam Twoja strona będzie widoczna w Google!

Zalety pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie wpływa na widoczność stron internetowych w wyszukiwarkach. Dzięki temu Twoi potencjalni klienci będą mieli szansę odnaleźć Twoją firmę i zapoznać się z ofertą podczas wyszukiwania usług lub produktów związanych z Twoją branżą oraz wybranymi słowami kluczowymi. 

Niskie Koszty Pozycjonowania Stron Internetowych

Tradycyjne formy promocji typu prasa, telewizja lub radio generują spore koszty. Pozycjonowanie jest równie efektywną metodą zwiększania zasięgu marki, a jednocześnie stosunkowo tanią. Dzięki odpowiednim działaniom SEO/SEM nie musisz rezygnować z widoczności i działań marketingowych, ponieważ profesjonalnie wykonane pozycjonowanie pomoże Ci dotrzeć do klientów i zwiększyć sprzedaż.

Pozytywny wizerunek

Inwestowanie w reklamę, widoczność w sieci oraz wysoka pozycja w wyszukiwarce Google sprawią, że strona Twojej firmy będzie wzbudzała zaufanie użytkowników, co przełoży się na wyższą sprzedaż usług i produktów. Przy okazji pomoże Ci to budować wizerunek lidera na tle konkurencji w Twojej branży. 

Effective Web Development Solutions

Nowi klienci

Top 3 to docelowa pozycja w wyszukiwanich Google każdej firmy. Użytkownicy najczęściej i najchętniej otwierają strony właśnie na tych pozycjach, a co za tym idzie stają się klientami firm reprezentowanych przez najskuteczniej wypozycjonowane strony. Przeprowadzane przez nas działania SEO/SEM sprawią, że Twoja strona spotka się z większym zainteresowaniem i przyciągnie większą liczbę klientów.

Zdobycie przewagi

Wasza konkurencja nie inwestuje w pozycjonowanie? Zatem zyskajcie ogromną przewagę, ponieważ znajdziecie się na wyższych lokatach w wyszukiwarce Google. Dzięki temu większość użytkowników wybierze właśnie wasze strony — tym bardziej, jeżeli to właśnie my zajmiemy się pozycjonowaniem waszych witryn.

Effective Web Development Solutions

Na czym polega Pozycjonowanie Stron Internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych to działania wykonywane w celu podwyższenia wartości strony względem algorytmów Google. Owe algorytmy decydują o tym, w jakiej kolejności strony są wyświetlanie po wpisaniu przez użytkownika frazy w pasek wyszukiwania. Dane, które są brane pod uwagę przez algorytmy Google, to między innymi liczba linków zewnętrznych prowadzących do danej strony internetowej (tj. jak często inne osoby linkowały do danej strony), teksty na stronie internetowej oraz częstotliwość pojawiania się w tekście frazy kluczowej oraz ustawień SEO:

  • nagłówek i opis strony internetowej (widoczne w wynikach wyszukiwania) - przybliżają tematykę danej strony;
  • tytuł strony internetowej (lub podstrony);
  • opis meta - streszczenie treści znajdującej się na danej podstronie;
  • fraza kluczowa;
  • URL  - adres strony lub podstrony, który powinien zawierać najważniejsze słowa nawiązujące do tematyki podstrony.

Wszystkie powyższe elementy powinny zawierać w sobie frazę kluczową, by algorytm czytał stronę, jako traktującą na temat z nią związany. To sprawi, iż strona będzie się pojawiała wyżej, kiedy dana fraza zostanie wpisana w pasek wyszukiwania Google, co przełoży się na liczbę odsłon witryny. Jeśli użytkownik znajdzie na stronie treści, które go interesują istnieje większe prawdopodobieństwo, że zostanie na niej dłużej i zapozna się z ofertą firmy.

 

Dlaczego warto wypozycjonować stronę?

 

Jest wiele powodów, by korzystać z usług SEO/SEM i pozycjonować witrynę firmy. Jednym z nich jest wpływanie na wizerunek marki - są osoby, które pomijają reklamowane strony w Google i interesują się tylko stronami, które organicznie wyświetlają się na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania, ponieważ postrzegają je jako bardziej wartościowe. Drugim powodem, by pozycjonować stronę są finanse i koszty różnych form promowania strony. Reklamy w Internecie są coraz droższe, ponieważ coraz większa liczba firm jest skłonna w nie inwestować, a co za tym idzie, coraz więcej firm bierze udział w aukcjach o wyświetlanie reklam nawiązujących do konkretnych słów i fraz kluczowych wpisywanych w wyszukiwarkę. 

 

 

Należy również wziąć pod uwagę, że w przypadku reklam płacimy za każde kliknięcie w wyświetlany link oraz fakt, że reklamy to rozwiązanie, które działa dopóki w nie inwestujemy, nie pozostawia natomiast długoterminowych efektów. W przypadku pozycjonowania cały proces działa zupełnie odwrotnie. Musimy czekać na efekty kilka tygodni, a czasem nawet  kilka miesięcy. Jednak gdy już uda nam się wypozycjonować daną witrynę efekt jest długotrwały i  z czasem wymaga mniejszych bieżących nakładów czasowych oraz finansowych.

 

 

Ponadto pozycjonowanie konkretnych fraz na naszej stronie internetowej sprawi, że będzie ona wyświetlana w odpowiedzi również na inne, niepozycjonowane frazy związane z tematyką witryny, które będą pojawiały się w tekście. Dzięki temu strona internetowa będzie jeszcze bardziej widoczna, a potencjalni klienci z większym prawdopodobieństwem trafią na ofertę Twojej firmy. Skorzystaj z usług naszej agencji już dziś i ciesz się stroną widoczną w internecie, a co za tym idzie, większą ilością konwersji. 

Skuteczny link building 

Ilość odnośników do Twojej strony na innych witrynach jest istotnym czynnikiem wpływającym na popularność Twojej strony w wyszukiwarce. Jak robić link building skutecznie?

Jakość

Link do Twojej strony zamieszczony na stronie wiarygodnej, branżowej, o dużej czytelności czy renomie ma znacznie większą wartość przy pozycjonowaniu. Jakość linków ma duże znaczenie dla Twojej widoczności. 

Ilość

Im więcej wartościowych linków, pochodzących z wysoko ocenianych i wiarygodnych domen, tym wyższa pozycja Twojej strony w wyszukiwarce. Dlatego warto postarać się o wyraźnie zaznaczoną obecność w sieci. 

Cierpliwość

Cierpliwość to istotny czynnik. Efekty pracy nie pojawią się natychmiast - czasami trzeba na nie poczekać nawet kilka miesięcy. Pozycjonowanie ma jednak działanie długoterminowe, w przeciwieństwie do kampanii reklamowych. 

 

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Na to, jak długo trwa proces pozycjonowania wpływ ma wiele czynników. Liczy się tutaj popularność branży, w której działasz, wielkość konkurencji oraz jej działania w zakresie SEO, a także historia zmian na Twojej stronie internetowej. Pierwsze efekty pozycjonowania zobaczymy po 1-2 miesiącach, natomiast wypozycjonowanie prowadzące do wysokiej pozycji w wyszukiwarce to często przynajmniej kilka miesięcy pracy. Portale takie jak Senuto czy Ahrefs pozwalają nam na bieżąco monitorować postępy. 

 

Na ile słów kluczowych można pozycjonować stronę?

Ilość słów kluczowych jest zależna od wielu czynników. Przede wszystkim od ilości zakładek, gdyż każda podzakładka powinna posiadać inne słowo kluczowe. Należy także pamiętać o tym, że wpływ na widoczność strony ma jej dobra optymalizacja. Jeśli strona będzie prawidłowo zoptymalizowana, to będzie się prawidłowo wyświetlała nie tylko na wybraną frazę, ale i jej synonimy czy inne kluczowe frazy padające w tekście.  

 

Jak weryfikować efekty pozycjonowania?

W weryfikowaniu efektów pozycjonowania pomóc może Google Analytics oraz Google Search Console, które pokazują widoczność strony oraz liczbę odbytych sesji użytkownika. Danych dostarczają także takie programy jak Senuto czy wspomniany wcześniej Ahrefs. Dzięki tym narzędziom sprawdzimy dokładne pozycje, liczbę wprowadzonych linków i ich wartość, popularność słów kluczowych oraz czas spędzony na stronie. 

ZWIĘKSZ ZASIĘGI SWOJEJ STRONY

Powiedz nam o swoim projekcie

Pomożemy Ci osiągnąć najwyższe pozycje